יום חמישי, 18 במאי 2023

שתי חתונות

 לא זוכרת אם סיפרתי, אבל במהלך ארוחה שהמהנדס והדביקה הזמינו אותנו אליה, הם הודיעו לנו שהם מתחתנים.
הרעיון שמאחורי החתונה הוא פרקטי יותר מרומנטי. הדביקה החליפה כבר את שם משפחתה לשם משפחתו של המהנדס, לפני כמה שנים, בעקבות ביתה שרואה בו אבא יותר מאשר אביה הביולוגי. כך שהם כבר עשו אקטים של שייכות בעבר.
כשישבנו סביב השולחן והיינו יותר ממוכנים להתחיל לאכול, המהנדס נעמד וביקש את תשומת ליבנו - אהההמממ, רצינו להגיד שאנחנו מתחתנים, הוא אמר, עוד אין תאריך אבל זה יהיה בקרוב ומאד נשמח אם תהיו איתנו.

פרקטי או לא, זה היה משמח בכל מקרה, ומרגש אפילו.
אחר כך שאלנו מה נפל עליהם בדיוק, אחרי שהם איזה 14-15 שנים יחד, והדביקה הסבירה שיש לה אזרחות זרה, ויהיה אחלה אם גם לו תהיה, אם ירצו לעזוב את הארץ... אמרתי פרקטי, לא?

הימים חלפו להם, ולפני שבוע המהנדס התקשר אלי כשהייתי בעבודה, לא משהו רגיל, כך שטיפה נלחצתי, כמובן. אבל הוא רק רצה להגיד לי שהם קבעו תאריך לחתונה ושהם מתכוונים לשלם על הכרטיס שלי, כי חשוב להם שאבוא, כרטיס טיסה, הכוונה, כי הם מתחתנים בקפריסין.
מייד אמרתי שתודה אבל, אני אשלם על הכרטיס שלי, וברור שאבוא.
תגידי גם לגמל, הוא הכי מוזמן בעולם.
בטח שאגיד לו, היום של החתונה נופל בול על היום הולדת שלו.

הגמל אמר שישמח לבוא, כמובן שהצעתי להשתתף בעלות הכרטיס שלו, כי מצבו הכלכלי לא משהו, וכמובן שהוא סרב ואמר שנתחלק בכל ההוצאות חצי חצי.
המלון יהיה על חשבון המהנדס, אבל לפי רמת המחירים בקפריסין, זה לא מה שישבור אותו.
אז... הזמנתי לנו כרטיסי טיסה, עשיתי ביטוח נסיעות, ועכשיו אני מחכה שיחלוף הזמן.

אנחנו נעשה טיסה קצרצרה, נטוס בשישי אחר הצהריים, נחתן את הזוג בשבת ונחזור בראשון בבוקר, הכל בשעות סופר נוחות. לא צריך לקום באמצע הלילה ולא לחזור לעבודה מפורקים מעייפות.
בחרתי את השעות שאני רציתי, בידיעה שהגמל ישמח עליהן, אבל לא צפיתי עד כמה, כנראה ששנינו באמת באותו ראש בחלק מהדברים.
לגמל יש כל מיני אישיוז עם יום ההולדת שלו והוא אמר לי שלפני שעלה נושא הטיסה הוא חשב לנסוע לסיני ביום ההולדת שלו ושהוא שמח על ההזדמנות לברוח מפה.
הדביקה מתרגשת ברמות שיא, שזה מוזר כי בסך הכל מדובר במיני מיני חתונה, עם מעט מאד אנשים, ורק אלה שקרובים אליהם יותר מכל. אפילו המשפחות שלהם לא מגיעות בהרכב מלא ואני מדברת על משפחות מדרגה ראשונה. ההורים שלו לא יבואו, אני לא יודעת למה, אבא שלה הוא קשיש דמנטי, נרגן ופרנואיד, אז גם הוא לא יבוא, וגם לא כל האחים והאחיות.
מהחברים הקרובים נבוא הגמל, אני, ועגלגלית. שאר החברים בחבורה כנראה לא יצליחו להגיע מאילוצי לוחות זמנים והתראה קצרה מידי. 
הדביקה אמרה לי - אמרתי למהנדס שאני רוצה אותך ואת עגלגלית ליידי וכל השאר לא חשוב לי, אז ברור שאני אעשה כל מאמץ להגיע. המהנדס, מצידו, ביקש ממני להיות עדה. אז אני אהיה עדה בחתונה, לראשונה בחיי. לפחות בקפריסין העובדה שאני אשה לא פוסלת אותי מעדות.

בעניין אחר לגמרי.
האמצעית ובן הזוג טסו לאיטליה, נסעו עם זוג חברים טובים לטיול שתוכנן חודשים קודם.
הם עדיין שם ונהנים מכל רגע.
בימים הראשונים אני ואחיותיה קפצנו לכל הודעת וואטסאפ, בסופו של דבר קיבלתי שיחת ועידה בוואטסאפ שיזמה האמצעית.
היא היתה על הקו כולה נרגשת ומבעבעת - הוא הציע לה נישואין!
כמובן שזו היתה הסיבה שקפצנו לכל הודעת וואטסאפ, כי הבחור לא הצליח לשמור את זה לעצמו וסיפר לכל אחת מאיתנו בנפרד, בסוד, שהוא מתכוון להציע נישואין כשיהיו בח'ול.
זה היה לפני יותר מחודש וחצי וכל הזמן הזה, הייתי צריכה להיזהר לא להסגיר את הסוד. זוועה, איך אני שונאת סודות.
אז קלולולו וכל זה.

 עכשיו נזכרתי שכתבתי לכם על זה: [אתמול גם ניגש אלי החבר של האמצעית ולחש לי שהוא רוצה להגיד לי סוד, הוא מתכוון להציע נישואין לבתי בחופשה הקרובה שלהם בח'ול. זה משמח, גם אם לא מפתיע, כי כולנו ידענו שהשניים רק מחכים לסיום הלימודים כדי להתקדם עוד שלב.
אני שמחה, למרות שחתונות לא עושות לי את זה. (וואו איזה נאחסית אני, אני שמחה בשבילה, מאד) ומחכה שהיא תתרגש ותהיה מאושרת.]
זה היה לפני שלושה חודשים!!! מיי גוד כמה זמן שמרתי על הסוד.
אז אתן זוכרות כמה שאני אוהבת חתונות.... נו בסדר, אני אתרגש כשזה יגיע ויקרה ויעבור.
כשהם יחזרו הם יגידו על מתי חשבו וכמה זמן יש לנו להתכונן.
זו תהיה חתונה שונה לגמרי מהחתונה של הגדולה, גם בגלל השוני באופי ובאישיות של השתיים וגם בגלל שזו לא חתונה שתערך בתקופת הקורונה. באסה, מאד אהבתי את החתונה המצומצמת של הגדולה... אבל היי, זה יקרה ואני אשמח ואהנה.

ובענינים שהם לא חתונה, הטסטוסטרון שהגמל לוקח עושה את שלו, זה מדהים איזו חיות, הרבה מעבר למיניות, זה מפיח בו, ואני שמחה לראות אותו ככה, שלא לדבר על זה שוואלה, כבר לא זכרתי מה זה סקס, והוא מאד שמח להזכיר לי.
הוא ממש מחכה למפגשים איתי ואפילו מקדם אותם כמיטב יכולתו, ובהחלט מחכה לטיסה שלנו יחד לקפריסין.
מסתבר שהורמונים מנהלים את כולנו, גברים ונשים, ושיש להם משמעות אדירה, והשפעה עצומה על האישיות, ועל ההתנהגות.
רק עכשיו רואים את ההבדל החד בין הגמל שלפני וגמל שאחרי הטסטוסטרון. ורואים גם הבדל לאורך הזמן המתמשך בין זריקה לזריקה, כשרמתו עולה ויורדת בדם.
זה טוב לו וטוב גם לסביבה שלו.

עוד מעט שבועות, החג האהוב עלי מכל החגים.
החג הכי שווה.
אז שיהיה לכולכן וכולכם חג משמח ונעים ותהנו ממנו לפחות כמוני.



שתי המתוקות שלי, שלא כתבתי עליהן מילה, אבל הן לגמרי הדבר המרכזי.
שתיהן לובשות את הבגדים שקניתי להן במדריד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה