יום חמישי, 27 בפברואר 2020

קצת על כל דבר

בתחום הגמל
לא רק אני נהניתי באילת, מסתבר שזה היה טוב גם לגמל ומייד הוא התחיל לגשש ולבדוק אפשרות לברוח שוב למלא מצברים. מיד כשנתתי את האו קיי שלי הוא מיהר להזמין לנו מלון, אחר הפעם, שזה מגניב כי אני רואה שיש יציאה מהשבלונות המוכרות והרגילות שלו/שלנו והגמשת המחשבה.
בכלל אני מרגישה שיש פחות נוקשות ויותר גמישות בכל מה שקשור למערכת היחסים שלנו. וגמישות זה טוב, זה זורם ומסתובב ומקיף ועוטף בקלות יתרה.
זה מאד נעים, מחמם ומרגיע.
והנסיעה, מרגשת ומשמחת.
יש למה לחכות.

רק מקווה שעד אז לא יכניסו את המדינה כולה לעוצר, כי קורונה.
מודה שנמאס לי לשמוע את המילה הזו.

אני לא בלחץ. ואני לא מבינה את מי שכן.
אין כרגע הרבה מה לעשות. והמעט שיש לי לעשות כבר עשיתי.
אני יודעת מה לעשות במקרה של חשד לחשיפה. אני מקשיבה להנחיות המשתנות פעמיים שלוש ביום ומעודכנת דיי.
עד כה לא נחשפתי, למיטב ידיעתי. אני מרגישה טוב וכך גם האנשים סביבי.
אז מה יש לדאוג?
כשזה יהיה אקטואלי לדאוג, אני מבטיחה לדאוג בכל הכוח, אבל כרגע זה נראה לי מיותר.

והבחירות...
מבאסות אותי עד דמעות והן הנושא המאוס השני בכותרות.
לפחות קבעתי עם שתיים מהבנות ארוחת בוקר פינוק ביום הבחירות.
השלישית תהיה בצבא ונאלץ לבלות בלעדיה.
אז למרות הכל יש למה לחכות ביום הבחירות.

בעבודה
קרו המון דברים בחודשים האחרונים, המון שינויים וטלטלות שבסופן הוגדלה המשרה שלי באופן שלא יכולתי לצפות, למקסימום האפשרי, מה שרציתי כבר הרבה מאד זמן.
אז עכשיו אני עובדת קשה יותר, אבל אם הכל ילך כשורה זה יהיה שווה.
עוד חודש אתחיל לראות את השינוי במשכורת וזה יהיה טוב מאד.

לקראת חתונה
מצאתי לגדולה את הסנדלים המושלמים לחתונה, והצלחנו למצוא לה שתי שמלות לחתונה שמשמחות אותה עד השמיים.
לעצמי זו קצת יותר בעיה. מבחר השמלות לא לטעמי. אני יודעת מצויין מה אני לא רוצה, והרבה פחות מה כן.
אני מתלבטת בין אם לשבור על זה את הראש עכשיו או לחכות למאי-יוני כדי להכנס ללחץ.

פסח
לפני שנה טסנו, הבנות ואני לח'ול והשנה החלטנו להשאר בארץ. מצאתי לנו צימר גלילי מקסים לשני לילות ונמלט אליו מאימת החג, משמח אותי מאד להיות עם האהובות עלי.
ועוד יותר משמח אותי שלא קנינו כרטיסים לחו'ל כי מי יודע מה יהיה עד אז. אולי יסגרו את השמיים ועולם כולו.

ועם כל השטויות מסביב, הכי חשוב להיות קצת בכאן ועכשיו, ולהיות אסירת תודה שאני לא צריכה לצעוד יותר מכמה צעדים בשביל להיות ישר בתוך הטבע, שעכשיו הוא מדהים ויפיפה.
ואני אסירת תודה ומודעת לעושר האדיר שבתוכו אני חיה. בעונה הכי יפה בשנה.



השקדיה הקטנה פורחת

פריחה בכניסה לבית

ירוק, פורח ושמשי







תגובה 1:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    At least 160 000 men and women are losing weight with a easy and secret "water hack" to burn 2 lbs each night while they sleep.

    It is painless and it works all the time.

    Here's how to do it yourself:

    1) Take a glass and fill it half the way

    2) Then use this strange HACK

    and you'll become 2 lbs lighter when you wake up!

    השבמחק