יום שני, 3 ביוני 2019

אנלגטיקה

אחרי שהייתי אצל הראומטולוג ועשיתי את כל הבדיקות והלכתי לרופאה שלי וביקשתי ממנה לדבר איתו על מנת להחליט על טיפול ואחרי שהיא הבטיחה שתדבר איתו ושכחה ואני הזכרתי לה, היא שאלה אותו והוא החזיר תשובה.
הוא נמנע מלתת אבחנה, אבל אמר שהכאבים שלי נובעים כנראה מהגב, וגם המפרקים של האגן ופרקי הירכיים במצב לא משהו ולכן הוא חושב שיתאים טיפול בסימבלטה.
זה קצת יקר, אמרה לי הרופאה, אבל כדאי לנסות.
בטח שכדאי, אמרתי לה, גם ככה לא עובר יום בלי שאזדקק לפחות לכדור אחד נגד כאבים.
היא הוציאה מרשם ואני קניתי את התרופה.
החלטתי לקחת בערב, כי כתוב בהוראות שלה שהיא יכולה לטשטש ועוד יש לה כל מיני תופעות לוואי, אז הכי טוב לעבור אותן תוך כדי שינה.

לפני השינה לקחתי את הכדור והלכתי לישון.
בלילה התעוררתי כמה פעמים עם פה יבש, התהפכתי לפה ולשם ונרדמתי שוב ושוב התעוררתי לשתות.
בבוקר קמתי עם פה יבש ובחילה.
בסדר. עדיין צריך ללכת לעבודה.
ואז הצטרפו שלשולים, אבל לא ברמה שמרתקת אותי לבית, ובכלל חשבתי שזה יעבור, אז הלכתי לעבודה.
שם גיליתי שאני מזיעה מאד. כל הזמן. נאלצתי לכוון את המזגן הסיבירי ל22 מעלות, כשבדרך כלל 24 מעלות זה קר דיו בשבילי.
כל הגוף כאב לי והרגשתי חולה.

בשלב הזה הבנתי שאלה כנראה תופעות לוואי של התרופה, אבל התלבטתי מה לעשות הלאה. בכל מקום כתוב שהתופעות חולפות ושתופעות הלוואי שהרגשתי הן די שכיחות.
התקשרתי לרופא שאני מכירה ושאלתי אותו מה הוא חושב שאני צריכה לעשות.
הוא אמר - מה שאת מתארת, הרבה יותר חמור מתופעות הלוואי שמתארים אנשים אחרים.ואני מכיר אותך, אם את מתלוננת, סימן שאת באמת מרגישה לא טוב.
קודם כל אל תיקחי עוד כדור, נחכה יום יומיים ואחרי שתרגישי טוב, תנסי שוב.
אולי בכל זאת חטפת איזה וירוס?

לקראת אחר הצהריים עזבה אותי הבחילה ושאר תופעות הלוואי כמעט נעלמו.
בערב כבר יכולתי לאכול ארוחת ערב טובה ולהרגיש טוב אחריה.

נראה לי שהבנתי את הרעיון, ממש לא בא לי להרגיש ככה שוב.
לא נראה לי שאקח עוד פעם כדור ואסתכן בהרגשה כל כך מחורבנת.
אני אתייעץ עם הרופאה שלי ונחשוב על פתרון אחר לכאבים, כי זה מאד לא מוצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה