יום שלישי, 19 במרץ 2019

עוד קצת כל מיני

עדיין לא קיבלתי את משלוח המנות שלי מהגמד שלי במשחק. אני סקרנית לראות אם אקבל משלוח כזה ואם כן מה יהיה בו. פעמיים קיבלתי הודעה מהדואר שיש לי חבילה ופעמיים התרגשתי רק כדי לגלות שאלה דברים שהזמנתי בEbay ושכחתי לגמרי... מעולם לא הייתי מאוכזבת יותר מחבילות מEbay.

הטלפון החדש שלי הלך לתיקון...
כן כן, חודש וטיפה אחרי שקניתי אותו, נעלמה בבת אחת ובאופן פתאומי היכולת שלו להעביר נתונים ללא נוכחות ווי פיי . לא וואטסאפ, לא וויז, לא מייל, לא אינטרנט, כלום. רק שיחות נכנסות ויוצאות.
זה ביאס אותי לאללה, אבל לא כמו שביאס אותי לגלות שהעובדה שקניתי בחנות של KSP לא אומר שדרך שם אני שולחת לתיקון ושלמעשה אין להם בכלל קשר לזה. הם רק הפנו אותי למעבדה שמספקת שירות לטלפונים של וואווי.
כמובן שנקודות האיסוף לתיקון נמצאות בתל אביב, ירושלים, חיפה, ובאר שבע והם נורא מצטערים, אבל אם אני לא יכולה להגיע לנקודת איסוף הם יכולים לשלוח לי שליח, וזה יעלה לי (!!) 120 שקלים, כן למרות שיש לי ביטוח על הטלפון.
היתה לי ברירה? שילמתי ושלחתי.
אה כן, גם אין טלפון חלופי, הם לא מספקים את השירות הזה.
זה קרה לפני שבוע והיום כבר קיבלתי הודעה שהשליח יכול להגיע מחר או מחרתיים להחזיר לי את הטלפון. לא שהמעבדה טרחה לעדכן אותי לגבי מהות התקלה או הטיפול שהטלפון קיבל.

אז כן, אני יודעת שזה כנראה סתם מזל נאחס ושנפלתי על מכשיר חרא, אני רק מקווה שהתיקון, מה שלא יהיה, אכן יטפל בבעיה ושלא יהיו בעיות עתידיות, אחרת אכלתי אותה ממש. לא מתחשק לי לשלם מאות שקלים על שליחה לתיקון כל פעם.
הגמל אמר שאם אני שולחת טלפון לתיקון אני חייבת לזכור שהוא יכול להחזיר לי אותו כי הוא נמצא באיזור המרכז ומסתובב בו לא מעט. אבל אני לא רוצה עזרה, אני רק רוצה מכשיר עובד.

חוץ מהתקלה הזו, המכשיר דווקא בסדר.
אחרי חודש וקצת אני יכולה להגיד ששלושה דברים בו פחות מוצלחים בעיני:
1. נורית החיווי שלו קטנטנה. כך שאם יש אתרעה על שיחה שלא נענתה, הודעת וואטסאפ וכד', זה לא מאד בולט לעין.
2. הרמקול שלו, זה שדרכו שומעים את השיחות הוא מעוגל וקטן, להבדיל וזה של סמסונג שהוא מאורך, וצריך ולהקפיד להניח את הטלפון סמוך לאוזן בזוית שלא תחסום את הרמקול. כמעט בכל שיחה הייתי צריכה למקם את הטלפון טוב יותר ולהקפיד לא להזיז אותו כדי לשמוע טוב.
3. הזכרון הפנימי שלו מוגבל ולא ניתן להרחבה. לא חשבתי שזו בעיה כי אני לא משתמשת באפליקציות כבדות, אבל מסתבר שהטלפון מכבה על דעת עצמו אפליקציות כדי לחסוך בזכרון וכך, אפליקציה שאמורה לזהות שיחות לא מזוהות, לרוב לא עובדת.

חוץ מזה יש לו סוללה טובה, ומצלמה מצויינת, ומסך ברור וקל לתפעול ואני לא יכולה להגיד שאני מאוכזבת ממנו, חוץ מהנושא הזה של התקלה שאני מקווה שלא מעידה על המשך תפקודו העתידי של הטלפון.

והגמל, רק יום יומיים אחרי שהלך, חשבתי לעצמי שיכול להיות שחלק מהאמירות המקרבות והרוצות להיות איתי יותר שלו, נבעו מקנאה פשוטה (שהוא לא מוכן להודות בה) וכל זה למה? כי כשהזמנתי אותו, אמרתי לו שבזמן האחרון אני פנויה יותר ובסופי השבוע שלי יש לי הרבה יותר זמן עם עצמי.

וכשהוא נכנס הביתה והתחבקנו הוא רחרח אותי ואמר משהו סתום על האווירה והתחושה של הבית ושהוא ידע כשהוא יכנס לחדר השינה. שהיו לו מחשבות ותחושות.
כששאלתי אותו מה ידע, ואיזה מחשבות ותחושות היו לו, הוא לא פירש ואני לא התעמקתי בזה כי אני סתם אהבלה שלא חושדת ולא נוטה לחשוב על דברים כאלה, פשוט פטרתי את האמירות שלו ככאלו שאולי אבין אחר כך ואולי לא, ובעיקר נהניתי מלהיות איתו. מי אמר חיה את הרגע ולא קיבל?

מאוחר יותר, יומיים מאוחר יותר , פתאום התחברו לי המילים והבנתי שהוא חשד שאולי אני מנצלת את הזמן הפנוי שלי להכיר או לפגוש גברים אחרים. ומאחר והוא לא שואל ישירות אני גם לא עונה ישירות והוא משתכשך לו בשלולית של קנאה שמעוררת את רצונו להתקרב אלי ולתפוס את הזמן הזה שאחרים עלולים לנצל.
זה מה שקנאה עושה לו.
זה מצחיק, כל פעם שהוא חושב שאולי יש לי מישהו אחר, הוא נתקף רצון להתקרב אלי ולהכריז בעלות. לא שזה מסתדר עם הרצונות שלו ביום יום ולא שזה קשור לשום דבר. בכל מקרה נראה איך ואם זה ישנה משהו או שזה היה התקפון קנאה נקודתי.

אז מי אמר שהחיים משעממים?

והנה הסיבה ללמה אני לא מכינה אוזני המן:



























המון עבודה ובסוף הן יוצאות בכמות קטנה יחסית ומכוערות שאין לתאר.
(אבל טעימות).

לקחת את המתכון מפה, אבל בטוח חטאתי ליוצרת המקורית כי שלה נראות פגז.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה