יום רביעי, 6 במרץ 2019

גמד ענק

מצאתי בפייסבוק קבוצה ששולחת משלוחי מנות זה לזה.
אנשים זרים שפשוט נהנים לתת למישהו אחר ונהנים גם לקבל.
הדגש בקבוצה הוא כביכול על הנתינה, אבל ברור לגמרי שכולם מחכים גם לקבלה.
הגמדים נהנים מאד לצלם את משלוחי המנות שלהם ולהראות לכולם כמה הם משקיעים ויצירתיים, וחלק מהענקים שכבר קיבלו משלוח מנות, שמחים להראות את המשלוח הכיפי שקיבלו.

למה אני מספרת על כל זה?
כי מסיבה שלא ברורה לי עד הסוף הצטרפתי לחגיגה הזו.
קיבלתי ענקית שגרה בצפון הרחוק מאד של הארץ, ואני מתחילה להכין לה את משלוח המנות.
זה די מוזר להכין חבילה למישהו שלא מכירים בכלל, ולכן או שמנחשים על פי תחומי הענין שהענק מפרסם, מה הוא יאהב, או ששולחים מרגל שיתחקר אותו ויבין מה ישמח אותו, או (ההחלטה שלי) שמחליטים מה לשלוח לו דווקא על סמך דברים שמדברים אלי ומתוך עולמי שלי על פי מה שכתבה על עצמה.

הענקית שלי, חצי מהגיל שלי, רווקה, היא עוזרת מחקר, אוהבת טבע, אוהבת לרקוד, אוהבת לעשות דברים עם הידיים. גרה במושב או מושבה בצפון הרחוק.
אלה היו עיקר הפרטים שקיבלתי עליה ומתוכם התחלתי להרכיב לה חבילה.

אספתי זרעים מעץ המורינגה שלי ושמתי בשקית בד יפה. כתבתי פתק קטן שאומר מה הם הזרעים וכיצד לזרוע אותם.
קניתי ערכת שתילת פרחים אקולוגית בכוס.
ככה כיסיתי את תחום אהבת הטבע.
ארזתי צמר ומסרגות בצרור יפה עם הוראות סריגה בסיסיות שהורדתי מהאינטרנט, שיהיה לה במה להעסיק את הידיים.
קניתי רעשן עץ עם פעמונים, כי בכל זאת פורים.
ושתי דמויות חרסינה קטנות, שיהיה לזוגיות, או סתם לשמח את הלב.
קניתי שוקולד מכל מיני סוגים, שיהיה מתוק.
וחטיפים מלוחים שיהיה גם קצת מלוח.
ארזתי הכל בארגז קרטון ,
כתבתי לה פתק:

לXXXX המקסימה שגרה בישוב שבבתים בו אין מספרים,
שעובדת כעוזרת מחקר, שאוהבת טבע, אוהבת לרקוד,
ולעשות עם הידיים דברים.
שולחת לך זרעים בכוס שיפרחו לך וזרעים של עץ מורינגה שיצמחו לך,
והרבה מתוק ומלוח ושמח שיהיה לך.
חג פורים שמח!
באהבה מהגמדה שלך.

היום בבוקר שלחתי את הארגז והתרגשתי כל כך.
אפילו אם לא אקבל כלום מהגמד שלי, הרווחתי שמחה גדולה של עשיה ונתינה.
אבל אם כן, מבטיחה לעדכן.
בתמונה - פטריה שאין מתחתיה גמד.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה