יום שבת, 15 בדצמבר 2018

עיניים, כסף אבוד, מים באופק.

ביום ראשון ביקרנו אצל הוטרינר, שוב הלא קבוע, שמתחיל להיות קבוע, ואני מתחילה לסמוך עליו ואפילו לחבב אותו.
הוא בדק את הדוגמנית, ביקש רשות לשים לה את החומר הזרחני בעין כדי לראות את מימדי הכיב, שנראה ללא הצביעה הרבה יותר טוב, וראינו שהעין לא נצבעה, כלומר הכיב נרפא, או כמעט נרפא.
הראיה שלה הדוגמנית נפגעה, והעין שלה קצת שינתה צבע, אבל זה היה צפוי לאור הכיב הנרחב. רקמת הצלקת של ריפוי הכיב היא זו שמשנה את הצבע ופוגעת בראיה, וזה בסדר, גם ככה היא כבר לא שומעת מי יודע מה ולא רואה 6/6 , אז בסדר. העיקר שלא כואב לה יותר והעיקר שנמנענו מהניתוח המסובך שאחריו גם לא היתה רואה וגם העין היתה נראית נורא.
למרות שנראה שהיא נרפאה, הוא החליט להכין עוד מנה אחת של סרום מהדם שלה כדי לטפל עוד שבוע אחד, ליתר בטחון שיהיה ריפוי מלא. על הדרך האסיסטנטית שלו והוא שיבחו את הטיפול המסור והיעיל שהביא לריפוי.
הדוגמנית התנהגה יפה במרפאה ומוריץ הסתובב מתחת לשולחן הטיפולים ותמך בה ובי נפשית.
יש לי מזל שיש לי כלבים כל כך טובים ומשתפי פעולה. הם באמת מקסימים השניים האלה.
האסיסטנטית מאוהבת במוריץ לגמרי ומאושרת כל פעם שאנחנו באים.
בגלל הקשרים הטובים שלי איתם הם החליטו לא לחייב אותי על הביקורים החוזרים ועל הכנות הסרום ואני אשלם פחות ממה שהייתי משלמת אם היו מחייבים אותי על כל ביקור ביקורת.

השבוע גיליתי שאני משלמת תשלום כפול על אותו ביטוח בריאות בדיוק.
יצא שבעבודה שלי יש סידור לתשלום מוזל על ביטוח הבריאות ואף אחד לא אמר לי שאני צריכה לבטל את הביטוח שהיה לי לפני שהתחלתי את העבודה, או למעשה התקבלתי לקביעות (היה ברור לי שהוא מתבטל אוטומטית כיוון שזה אותו ביטוח בדיוק, פשוט שמשולם ממקור אחר) וכיוון שלא ביטלתי, אני משלמת בשנים האחרונות את אותו ביטוח פעמיים. כלומר, במצטבר מדובר על בין עשרות למאות שקלים בחודש למשך לפחות שש שנים.
בביטוח היתממו ואמרו לי ש'אנחנו לא יכולים לדעת על זה שהעבודה ביטחה אותך כי זה ביטוח פרטי(!?) ולכן לא יכולנו לבטל את הביטוח הרגיל שלך.' ולא עזר לי שאמרתי להם שזה אותו ביטוח באותה מערכת, אז איך הם לא יודעים??
פניתי למנהלת שלי בקלבו"ש שהיא גם חברה בועד העובדים (בדיוק לפני שבוע היא התפתלה כשביקשה ממני לחתום על תמיכה במועמדות המשכית שלה ואני חתמתי בשמחה ובכייף) וביקשתי את עזרתה. היא אמרה לי למי לפנות והבטיחה שתעקוב אחרי הנושא כדי לנסות להחזיר לי את הכסף או את חלקו.
מאחר ומדובר על אלפי שקלים במצטבר, אני ממש מקווה שאצליח.
אין כמו שיטת מצליח של אירגונים גדולים. זה מרתיח.

התקשרתי לחברת האשראי על מנת לבקש את החיובים הישנים כדי שאוכל להוכיח שאכן שילמתי גם דרך האשראי וגם דרך המשכורת. לקח לי רק שעה ושלושת רבעי ורק ארבעה נציגי שירות עד שהצלחתי לקבל למייל את החיובים הישנים ובעלות של כמה מאות שקלים, כמובן. כי זה עלה לחברת האשראי בלחיצת כפתור.
הייתי צריכה לריב עם הנציגה האחרונה שרצתה לחייב אותי במחיר מלא על שירות שלא הצלחתי לבצע לבד בגלל כשל במערכת שלהם, וכבר כל כך נמאס לי וכל כך כעסתי כבר שהייתי לא הכי נעימה, בלשון המעטה.
אבל היא הרוויחה את היחס שלי ביושר, אחרי שהאשימה אותי שאני לא יודעת להשתמש במערכת המענה הקולי, למרות שהוכח שהבעיה לא היתה אצלי והנציגים שלפניה אל הצליחו לפתור אותה. אחר כך רצתה לחייב אותי במחיר של שירות של נציג במקום מחיר של מענה קולי שזה יותר מפי 2 , ואז הודעתי לה שאם תעשה את זה אני אתבע את החברה ואותה בפרט וטוב שהשיחה מוקלטת כי אמרתי לה במפורש לא לחייב אותי במחיר המלא כיוון שתקלה אצלם והם לא מצליחים לתקן. אחרי האיום הזה היא הצליחה לשנות את החויב לחיוב של מענה קולי, ונותר רק לקוות שכל האירוע הזה יוכיח את עצמו ויהיה שווה את הכסף, את הזמן המבוזבז ואת העצבים שזה גזל ממני.

בנתיים עברו כמה ימים מאז שכתבתי את הפוסט ושום דבר לא מתקדם לשום מקום.
האשה מהועד הפנתה אותי לאיגוד, ואין לי מושג למי אני אמורה לפנות שם, אני מנסה עכשיו להשיג תשובות. אני אשקיע בזה את כל הזמן שידרש, אבל נראה לי שזה כסף אבוד.

הגמל היה אצלי היום (שבת) בא לבקר עם האופנוע שלו, הוא במצב נפשי לא טוב וקשה לו.
אני לא יכולה לעזור לו כי הוא לא מאפשר, אבל גם הביקור הקצר אצלי שבו הכנתי לו משהו לאכול ומשהו לשתות ודיברנו קצת, כלומר בעיקר הוא, ואני בעיקר הקשבתי, עשה לו טוב.
אנחנו מתכננים לרדת לאילת ליום וחצי לצלול, כך שיש אופק של משהו משמח ואופטימי.

משהו אופטימי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה