יום שני, 7 בדצמבר 2020

מזרן חדש

 יש לי מזרן ישן של פולירון.
מה זה ישן, אני מניחה שהוא בן לפחות 25 שנה.
כלומר אני בטוחה שהוא היה אצלי בהריון השני וכנראה גם בראשון.
אז ישן, וכמה שאהבתי אותו, הבנתי שאני חייבת כבר להחליף אותו.

מאחר והחוויה שלי עם מזרון פולירון היתה כל כך טובה, היה רק טבעי עבורי לחפש קודם כל מזרון חדש בחנויות שלהם.
באופן וירטואלי, כמובן, כי בדיוק היה סגר והחנויות היו סגורות והזמן התחיל לדחוק, ובלאק פריידי התקרב, וכמובן שרציתי לנצל את ההנחות שלו.

מאחר ולא יכולתי ללכת לשכב על מזרון, קבעתי לי כללי יסוד לחיפוש:

1. ללא קפיצים. אני לא אוהבת מזרני קפיצים. יכול להיות שהנסיון שלי במזרני קפיצים הוא לא הוגן, כי ישנתי עליהם בעיקר בבית מלון זולים, והם ללא ספק לא היו איכותיים.
אבל בכל מקרה אני לא אוהבת את התחושה של השקיעה של הקפיץ ולא את הגלים שהוא עושה לפעמים במיטה כולה (כאמור, נסיון עם מזרונים זולים) אז פשוט לא.

2. לא מזרון קשה. בשנים האחרונות כשכל הגוף כואב לי ממילא, מזרון קשה יכול לגרום לי להתעורר עם כתף קפואה או מפרקי ירך נוקשים וכואבים.

מלבד פולירון התענינתי גם במזרון של פנדהZZZ שעליו שמעתי בפודקאסטים של עושים היסטוריה ושקראתי עליו המון ביקורות מצויינות, בנוסף לביקורות המצויינות, יש לו אחריות ארוכה, המחיר שלו נמוך יחסית כי אין חנויות פיזיות ונחסך הרבה כסף באחזקת מבנים ואנשי מכירות וכד'
אבל מאחר וחששתי קצת לשים את מבטחי במשהו לא מוכר, הפור נפל על פולירון המוכר והטוב.

מאחר ולא היתה חנות פיזית, התקשרתי לחנות המפעל ובררתי לגבי המזרון שנכללים במבצעי הבלאק פריידי. ביקשתי מהנציגה שתמצא לי מזרן שהוא ללא קפיצים, בדרגת קושי בינונית ועם ריפוד כתוספת רכות.
היא מצאה מזרון אחד שעמד בדרישות שלי וסיכמנו על המחיר, פרישת התשלומים והמשלוח. לא התלבטתי הרבה, לא היה מה להתלבט. ידעתי מה רציתי ויכולתי לסגור עניין במהירות.

ואכן, כעבור פחות משבוע כבר התקשרו אלי לתאם משלוח של המזרון, וביום עצמו הגיעו המובילים עם המזרון החדש והנוצץ, בדיוק בזמן שאמרו, הכניסו אותו הביתה והכל נראה מושלם. המזון הרגיש די גמיש, כשדחפתי אותו לכיוון חדר השינה, ושכבת הנוחות היתה די בולטת וברורה, מה רע?
(זה השלב שבו אתם אמורים להניד בראשיכם ולחשוב, איזה תמימה היא...) אבל אין מושלם בחיים.
אם הכל הולך ממש חלק, אז משהו חייב להתחרבש. 
הוצאתי את המזרון מעטיפת הניילון שלו, פיניתי לו מקום על המיטה, ציפיתי אותו בסדין חדש וריחני מהארון, החלפתי גם ציפיות לכריות וציפה לשמיכה ובשמחה גדולה נשכבתי עליו כדי להרגיש כמה הוא נעים.

נשכבתי עליו והרגשתי כאילו אני שוכבת על משטח קשה כמו רצפה.
שום תחושה של קושי בינוני, שום תחושה של שכבת הרכות הנוספת. ואין לטעות ולחשוד בי שאני קלה מידי ושהמשקל שלי לא בא לידי ביטוי, הו לא. 
אני בהחלט מפעילה לחץ פיזי לא מתון על מזרון שעליו אני שוכבת. אבל לא על המזרון הזה. הנ"ל לא התרשם ממני בכלל.

החלטתי לא להחליט, אלא לתת למזרון נסיון ראוי של שנת לילה. 
בלילה נכנסתי למיטה, אספתי סביבי את כל הכריות, כדי להרגיש משהו רך וטיפה יותר נוח וניסיתי להרדם.
הייתי עייפה מאד, אז הצלחתי להרדם, רק על מנת להתעורר כעבור שלוש שעות נוקשה וכאובה ובלתי מסוגלת לשכב עליו עוד דקה.
עברתי למיטה בחדר השינה הנוסף, שעליה היה מונח המזרון הישן והטוב שלי וחזרתי לישון שנת לילה טובה.

למחרת התקשרתי לחנות המזרונים וביקשתי שיבואו לקחת את המזרון ושיזכו אותי עליו.
הנציגה, לא התעקשה, רק הציעה לי לישון עליו לפחות שבועיים, "כי הוא מתרכך ומתרגלים" אמרתי לה שאם לא הצלחתי לישון עליו יותר משלוש שעות, בטח לא אצליח לישון עליו שבועיים ושאני לא רוצה להתרגל למשהו כל כך לא נוח. 
חבל שלא ניסית קודם בחנות, היא אמרה, אולי תנסי מזרון אחר בחנות לפני שאת מבטלת את הקניה.
לא ניסיתי בחנות, כי לא היתה חנות לנסות בה, ולא תודה, אמרתי לה, אני פשוט לא רוצה אותו, ולא רוצה נסיון נוסף, תודה.

היא ביטלה את העסקה ואמרה שהזיכוי יבוצע לאחר שהמזרון יחזור אליהם, המובילים אמורים להגיע בתוך כשבוע.
מאז אני מחכה שיבואו לקחת אותו. אני מקווה שזה יקרה מחר, כי הוא גר אצלי בבית כבר שבועיים, ואם ישאר עוד שבוע, אני אתחיל לגבות מהם שכר דירה על השהות שלו אצלי.

ומה עשיתי לגבי מזרון חדש?
התקשרתי לפנדה ZZZ ותוך חמישה ימים הגיע המזרון החדש שלי, והוא מחבק ונעים ונוח מהשניה הראשונה. אני מאוהבת.
יש כאלה שחושבים שהוא רך מידי, אבל הוא לא, פשוט יש לו שכבת ויסקו עליונה רכה מאד, ומתחתיה מזרון שתומך היטב בגוף, וזה בדיוק מה שאני צריכה.
כמובן שאני צריכה לראות לאורך זמן, אבל הימים הראשונים עם המזרון הם אהבה ממבט ראשון.

זמן טוב להכנס למיטה (אילוסטרציה:)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה