יום ראשון, 26 ביוני 2022

מה יש לי בתיק

ראיתי אצל עדה ומיד נדלקתי, כי הטענה הראשית שלי כלפי עצמי זה שאני מגזימה עם מילוי התיק.
כבר עברתי לתיקים קטנים יותר, תיקי גב ועדיין התיק שלי עמוס ודחוס בכל כיסיו..

כיס קדמי קטן: 
מטען לטלפון, קופסת סוכריות, אישור רישום שינוי בעלות רכב, ג'ל רחצה ושמפו קטנים של בית מלון וקופסת קלונקס מתקופת הניתוח של הגדולה, סרט לשיער. 
הלאה. 
כיס קידמי קטנטן:
שלוש תחבושות למחזור ותלוש משכורת שנתחב לשם ונשכח.
הלאה. 
תא קדמי:
משקפי שמש +משקפי ראיה נוספות בנרתיק גדול מספיק, ארנק, רשיון קנאביס.
תא אחורי: תיק שקוף עם תרופות נגד כאבים( בעיקר), שלוש קופסאות תרופות שלא מצאו מקום בתיק השקוף, שרוול הגנה מהשמש לנהיגה, שקית עם סגירה רב פעמית לכריך שהיה ומחר יהיה בה שוב , קרם ידיים, טופס 17 של אחת הבנות ועוד תלוש משכורת ודף לא ברור. 
כיס פנימי: מפתחות של האוטו והבית, מפתחות של עבודה א+ב ומפתחות של עבודה ג, קוצץ ציפורניים, פינצטה, שפתון נגד יובש - שניים משני סוגים , עט. 
כיס פנימי סודי - פנקס צ'קים. 
כיס אחורי: ארבעה עטים וספר תהילים על מחזיק מפתחות (קיבלתי מחברה לעבודה דתיה). 
כיס צדדי ימין: ריק
כיס צדדי שמאלי: ארבעה מגבונים כאלה שמקבלים במסעדות.

עובדות הקשורות לתיקים אצלי: 
*בסך הכל כמות סבירה של דברים ונראה לי שרק דברים הכרחיים. 
ועדיין התיק כבד לי מידי. 
*אני מקנאה באלו שיוצאות קלילות מהבית ואין להן כלום בתיק. 
מצד שני אני מקנאה באלו שכל הבית נמצא להן בתיק, אלו שתשאלי- למי יש נגמ"ש והן יגידו לי! וישלפו אותו בנון שלנטיות מהתיק. 
*על הרצף, אני קרובה יותר לקבוצה השניה. 
*יש לי בבית בטח עשרים תיקים אבל אני לא מחליפה תיקים כי אז אני תמיד נתקעת בלי דברים חשובים שנשארו בתיק הקודם. 
*יש לי תיקים קודמים שלא הוצאתי מהם דברים ועדיין, גם שש או שבע שנים אחרי השימוש האחרון, אדע למצוא את מה שאני מחפשת התיק הישן. 
*אני אוהבת תיקים, ממש אוהבת, נכון לעכשיו מעדיפה תיקים כחולים וצהובים, אבל היו לי תיקים שחורים, לבנים, אדומים, כתומים, חומים, עור טבעי, קנבס ובד. 
*על כל תיק שנמצא בשימוש, תמיד תהיה צפרדע תלויה. תמיד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה