יום שבת, 23 באפריל 2022

לסעוד את הגמל

הגמל נותח בשלישי בערב ושוחרר בחמישי בצהריים הביתה, נראה לי שלא רצו להשאר אותו בבית חולים בחג שני.

אחרי שחזר הביתה והשלים שעות שינה, אמר לי שאני יכולה לבחור מתי לבוא. 
גם זו דרך להזמין.. 

סיכמנו על שבת בבוקר ואכן בבוקר הוא התקשר לראות מתי אני יוצאת
טוב שהתקשר, כי אם זה היה תלוי בי, היה לוקח לי עוד שעה שעתיים לצאת מהמיטה, הפיברומיאלגיה מתפרעת בזמן האחרון וממש קשה לי לצאת מהמיטה. אבל ברגע שיש מוטיבציה לקום, קל יותר לגייס את כוח הרצון ואחר כך הכל קל יותר.

הוא אמר שיחכה עד שאבוא עם המקלחת כי הוא עדיין לא רוצה להתקלח כשהוא לבד בבית,הוא חושש ובצדק. 
הוא גם בנה על ארוחת בוקר שאכין שזה סופר מעולה. כי להיות  מועילה זה תמיד עושה הרגשה טובה.

ביררתי מה יש ומה אין לו בבית, אספתי פרודוקטים מהמקרר שלי להשלמה, שמתי בשקית גם שקית קנאביס ושמן קנאביס ויצאתי לדרך.( אני מקבלת 20 גר' קנאביס לחודש ולא משתמשת אפילו בעשירית מזה, לכן אני קונה את הזן שעוזר לגמל לכאבים ונותנת לו, תנחשו כמה קשה לו לקבל ועד כמה הוא מתווכח איתי על להחזיר לי את העלות, ניחשתם? תכפילו). 

הנסיעה אליו היתה שקטה ונהדרת, עם כבישים פנויים ומוזיקה כיפית ואוטו נוח ונעים וחזק ויציב, חלום. 
הגעתי אליו ואני חייבת לציין שהפעם הוא היה הרבה פחות עוקצני או מסוגר, או לא נעים, כמו שהיה בהרבה פעמים אחרות. 
אבל הוא כן נתן לי שעת גג לעזיבה, מה שבהחלט היה מקובל עלי והקפדתי לעמוד בזמנים כדי למנוע ממנו מתח ואי נעימות. 
הכנתי לנו אוכל, תוך כדי שהוא התקלח, אחר כך אכלנו והוא היה חייב לחזור לשכב כי כבר כאב לו מאד. 
הוא מאד מתוסכל מהכאבים ומהקושי בתנועה. אמרתי לו שהוא שוכח שלא עברו אפילו ארבעה ימים מהניתוח ושהוא חייב לתת לזה זמן ולהיות סבלני. 

הצטרפתי אליו אחרי ששטפתי וסדרתי את הכלים והמטבח ובילינו קצת זמן בחיבוקים ובקשקושים על דא ועל הא. אני היחידה שאיתה הוא יכול להתחבק ככה, זה לא משהו שהוא יכול לקבל מהמשפחה שלו ואני מאמינה לגמרי שמגע חיוני להישרדות ולקיום כמו אוכל, אויר ומים, ובטח עוזר להחלמה . הזמן טס במהירות מפחידה, כהרגלו כשאנחנו יחד. 
ואז הגיע הזמן ללכת וחזרתי הביתה. 

בנתיים הוא לא זכר להעביר לי כסף על הקנאביס למרות שהתעקש שהוא משלם עליו, כי זו תרופה וכעס כשאמרתי לו שלא נתחיל עכשיו התחשבנויות. נראה מתי יזכר, אולי כשיפתח את השקית, אולי לא עד לחודש הבא כשאשאל אותו איזה זן לקנות לו הפעם.... 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה