יום רביעי, 27 בדצמבר 2017

בא לי כרישים

אחרי שראיתי את הכתבות על הכרישים ליד תחנת הכוח בחדרה.
ממש בא לי לצלול ליד הכרישים ולראות אותם מקרוב.
המדריך מהמועדון הקודם לוקח קבוצה לצלול שם, אבל זה יהיה באחד מימי השבוע ולא בסופ"ש ככה שזה לא רלוונטי לגבי.
שאלתי אותו והוא אמר שלא צפוי בנתיים סופ"ש לצלילה עם הכרישים.
באסה.

שאלתי את הגמל, אבל לא נראה לי שהוא מתלהב מהרעיון.
הוא אמר שהכרישים עוברים ליד האיזור שבו אנחנו צוללים בחודשים ינואר- מרץ.
או קיי, אז מה, נחכה להם שיעברו אחד אחד? וחוץ מזה נראה לי שיהיה קר מידי.
כבר עכשיו קר מידי.
למרות זאת כנראה אלך לצלול איתו בסופ"ש הקרוב.

אני יוצאת בבוקר מהבית, מסתכלת במד הטמפרטורה באוטו ושואלת את עצמי אם נפלתי על הראש, מה אני חושבת בכלל? לצאת מהמיטה החמה ולהכנס למים קרים כשבחוץ יש 9-10 מעלות?
רק ימים יגידו אם זה באמת יקרה, למען הדיוק שלושה ימים. ואין ספק שגם בדרך לאוטו אני אתהה על מידת השפיות שלי.

באופן יחסי לרעיון של כניסה למים בקור שבחוץ, הצלילה עם כרישים כבר לא נראית כל כך פסיכית, נכון?
הכל עניין של פרספקטיבה בחיים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה