יום שישי, 21 במאי 2021

רציתי לספר על כל מיני דברים

 אבל אז הצטננתי כמו שלא הצטננתי המון זמן.

אני מבינה שזה באופנה עכשיו וכולם חייבים את זה. אז אני מנסה לשרוד. אף פעם לא הייתי אופנתית במיוחד. *
למעשה הרגשתי כל כך גרוע שיומיים הלכתי מוקדם יותר מהעבודה ולא נשארתי עד הסוף.
למה לא נשארתי בבית, אתם שואלים? 
התשובה האינטליגנטית שלי היא - ככה. כי כל בוקר חשבתי שהנה זה סוף סוף משתפר ולקראת הצהריים כבר הרגשתי גוססת והחלטתי לקצר את היום.

למעשה הבוקר אני מרגישה טוב יותר, אולי. מזל שיום שישי וסופ"ש ואני לא צריכה ללכת לעבוד, אבל אני חיבת לקנות אוכל לכלבים, אז כנראה שאכריח את עצמי לקום ולעשות את זה לפני שמגיעה שעת הצהריים שאז הכל נעשה קשה יותר. באמת שאין לי ברירה, אחרת לא יהיה לכלבים אוכל לסופ"ש.

בעקרון רציתי לקנות אוכל בתחילת בשבוע, כי אני רוצה להחליף לכלבים אוכל. אבל לא הצלחתי לנסוע לקנות כי מיום ראשון אני מרגישה לא טוב, ואז היה חג שבועות ואחר כך יום שלישי שבו הרגשתי גרוע יותר ורביעי וחמישי והלכו והחריפו את המצב...אז היום אין ברירה.

הכלבים אוכלים הרבה פחות מהרגיל.
נגיד שאצל נחמן זה פחות מדאיג, כי הוא, אם היה לבד ולא היתה לו תחרות (מדומיינת) על האוכל, כנראה שהיה עושה דרמות בנוגע לאוכל ונמנע מאכילה כשזה לא היה בא לו בול בזמן ובטעם. ככה הוא, אמנם הוא קבב שמנמן, אבל מפונק.
אבל הדוגמנית, היא לעולם לא אומרת לא לאוכל, לעולם.
כשהיתה צעירה פרצה כמה פעמים לכלי הגדול של אכסון האוכל, שברה את מכסה הפלסטיק ואכלה ככל יכולתה, כלומר עד כמעט קרע בקיבה.  היא היתה כל כך נפוחה אחרי זה שהייתי חייבת להשגיח עליה עד שהתחילה לעכל את הכמות המטורפת של האוכל שאכלה... 
עם השנים היא נרגעה והתמתנה קצת. היא עדיין מאד אוהבת אוכל, אבל בזמן האחרון היא לא אוכלת עד הסוף את האוכל שלה.

אבל אז  נזכרתי שבפעם האחרונה שקניתי אוכל היה חסר הסוג הרגיל שאני קונה ובמקום זה נתנו לי את אותו סוג אוכל אבל לגורים. שכנראה הריח והצורה שלו יותר מצאו חן בעיני השניים, והחזרה לאוכל הרגיל לא התקבלה יפה.
המהנדס והדביקה היו אצלי השבוע ואמרו שהיו צריכים להחליף לכלב שלהם אוכל כבר שלוש פעמים, כי כל פעם נמאס לו מהאוכל והוא עושה שביתות רעב.
כל כך הרבה שנים יש לי כלבים ומעולם לא נתקלתי בזה....
סבתוש, תנוח על משכבה בשלום, לא התלוננה על כלום ואכלה בלי שום בעיות כל דבר, בתנאי שלא עמדת והסתכלת עליה.
הדוגמנית, כאמור, עד עכשיו, עשתה בעיות, אבל רק לכיוון של להגזים באכילה.
מוריץ, השם יקום דמו, האהוב והמתוק, אכל מה שנתנו לו, כנראה שסבל חרפת רעב זמן מה לפני שהגיע אלי ולא היה בררן.
ונחמן, מוכן להלחם עד זוב דם על האוכל שלו, בתנאי שזה אוכל שלי.
זה הכי מצחיק בעולם לראות אותו יושב בחיקי ונוהם בחשיפת שיניים על הכלב של המהנדס והדביקה כשאנחנו עושים על האש. נחמן שוקל 7 קילו והכלב של המהנדס והדביקה סביב 40. 
אין מה לעשות, נחמן הוא ערס קטן. נודה על האמת.

לכן התכוונתי לקנות אוכל חדש לכלבים.
אבל הכוונה היתה לקנות כל זמן שנשאר לי מספיק מהישן, כי רצוי לערבב להם את זה עם האוכל הישן. מעבר מהיר מידי בין סוגי אוכל יכול לגרום לבעיות עיכול כמו שלשול. 
אבל החיים הם מה שקורה בזמן שאתה עסוק בלתכנן תכניות, כמו שאמר ג'ון לנון, ואני לא מתווכחת איתו.

אז אני אסע היום, אקנה אוכל חדש ואקווה לטוב.

*









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה