יום שישי, 19 בינואר 2018

עוגיות יוגורט מלוחות

הפסקה קצרה מעניין צלילה.
השבוע התחשק לי עוגיות מלוחות והיה לי יוגורט ישן במקרר, שניה לפני הפח. אז חיפשתי ומצאתי מתכון אליפות לעוגיות מלוחות בחמש דקות עבודה.
אם רק לא הייתי שורפת תבנית שלמה, זה היה מוצלח אפילו יותר.

אז הנה המתכון לעוגיות יוגורט מלוחות:
שתיים וחצי כוסות קמח
מאה גרם חמאה רכה מאד
גביע יוגורט 200 מל'
כפית מלח
כוס שומשום

וכאן מגיע החלק המסובך ממש:
מערבבים הכל יחד ולשים בקצרה לבצק אחיד.
מוסיפים כף פפריקה או כף רסק עגבניות ולשים עוד מעט. (לא חייבים להוסיף, אני אוהבת את בצבע ותוספת הטעם)
מרדדים לגובה אחיד
חותכים לעוגיות
מניחים בתבנית וזורים מלמעלה שומשום או תערובת זעתר, או מלח גס או קצח... מה שרוצים.
אופים בחום 180 מעלות, במשך 15-18 דקות
משתדלים לא לשרוף תבנית אחת כמו שאני עשיתי.
מחכים לקרור מלא ושומרים בכלי אטום.

הבצק מעורב ברסק עגבניות





מרודד לגובה אחיד, פחות או יותר


 אין לי חותכן עוגיות אז השתמשתי במה שיש ויצא מגניב ואפילו חסכוני, כי לא נשארו לי עודפי בצק שנשארים   בחותכן והצורה חמודה


הנה, כמעט גמור

אני זריתי תערובת זעתר מלמעלה והכנסתי לתנור. התבנית התחתונה נשרפה ברובה.  לא שזה הפריע לי לבדוק האם השרוף גם טעים.
כשאני אומרת לבדוק, אני מתכוונת ללבדוק את העוגיות השרופות אחת אחת....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה