יום שישי, 6 באוגוסט 2021

עדכון קורונה וקובידיוטים

 אחרי קצת יותר מיממה קיבלתי תשובה שאני שלילית, שזה סופר אחלה, אבל בד בבד קיבלתי טלפון מבוהל מהקטנה שאמרה לי שהיא קיבלה תשובה חיובית.

אז הקטנה (המחוסנת פעמיים) מאומתת לקורונה.
למרבה המזל היא גרה בדירה משלה, ולכן נוח לה להתבודד שם.
את החבר (הלא מחוסן) היא שלחה להורים והיום הוא עושה בדיקת קורונה.
היא בסך הכל מרגישה קצת מצוננת, בהתחלה כאב לה הגרון וזה עבר.
ועל פי משרד הבריאות, היא תוכל לצאת מהבידוד אחרי בדיקה נוספת עם תשובה שלילית בסוף שבוע הבא.
מה שכן, סגרו את הסופר/מכולת שהיא עובדת בה, כי המנהלת הלא חכמה במיוחד, סירבה לשחרר אותה, כשהיא אמרה שהיא מרגישה לא טוב. מזמן לא שמחתי ככה לאידו של מישהו. עכשיו כל הצוות חייב להבדק ועד שזה לא יקרה, המקום סגור.
מגיע להם.
מגיע להם רבתי.

אני, שחשבתי שאני יכולה לצאת מהבידוד, מיהרתי לקבל הפניה ותור לבדיקה נוספת, כי בילית עם הקטנה בערב שלפני הבדיקה, וגם נסעתי איתה באותו האוטו לבדיקה, למרות ששתינו היינו עם מסיכות.
התעקשתי ודי כפיתי על חמותי להבדק, למרות שלא היה לה מגע הדוק עם הקטנה, בכל זאת היא פגשה אותה השבוע. חמותי לא כל כך רצתה לעשות את הבדיקה, בעיקר כי כבר קשה לה להתנייד ולהגיע ממקום למקום וכל הטרחה הדיגיטלית היא מעבר להבנתה רוב הזמן.
אז קבעתי לה תור לבדיקה יחד איתי והסברתי לה איך להתקשר לקבל הפניה.
הקדמתי את המועד של הבדיקה כדי שיהיה לה נוח ונסעתי לקחת אותה.
נסענו יחד, הכרחתי אותה לעטות מסיכה לאורך כל הנסיעה מהרגע שנכנסה לאוטו עד שיצאה והלכה הביתה, הגענו למתחם הבדיקות שהיה ריק מאדם, ולכן לא הצטופפנו ולא חיכינו אפילו דקה מיותרת. באנו, עשינו הלכנו ועכשיו, שוב אני מחכה לתוצאות בדיקת קורונה....

סיפרתי לגמל והוא די נלחץ, כי הבן של אחותו הלא מחסנת, סובל מכאב גרון כבר כמה ימים.
הגמל הרי מדוכא חיסון, בעיקר עכשיו אחרי הטיפולים הביולוגים האחרונים. מערכת החיסון שלו כושלת למדי וזה סיכון אדיר בשבילו, למרות שחוסן כבר פעמיים.
הוא ניסה לדבר עם אחותו שלפחות תשלח את הילד לבדיקה, כדי שלא יסכן אותו ואת הוריו, הסבא והסבתא, המבוגרים, אבל היא לא מוכנה לשמוע.
הוא חושב שהיא מפחד פחד לא הגיוני ואני חושבת שהיא פשוט קובידיוטית, אחת מני רבים שמאמינים בכל מיני תיאוריות מטומטמות, כמו דילול אוכלוסית העולם.
בכל מקרה זה מבאס מאד את הגמל, שמאד קשור למשפחה שלו ועכשיו צריך להמנע ולהתרחק מהם בגלל ההתנהלות שלה.
מדהים איך אנשים אינטילגנטיים ובהירי מחשבה, בדרך כלל, יכולים ליפול לקבידיוטיות מוחלטת ולאמונות בקונספירציות מופרכות ומטומטמות. וזה כולל את הדוד שלי, שהיה חולה לוקמיה ועבר השתלת מח עצם! הוא ודודתי לא התחסנו! כמה טמבל אתה יכול להיות?? 
גם חמותה של בתי לא התחסנה ועכשיו לבת שלי יש דילמה אם וכמה לאפשר לה מגע עם התינוקת...
הקורונה פה והמעט שאפשר לעשות זה להתחסן ולשמור על הנחיות.

אני מתגעגעת מאד לנכדה הפצפונת שלי שלא ראיתי משבת שעברה ושהייתי מתוכננת לראות אותה היום או מחר, עכשיו זה יצטרך לחכות עד אחרי התוצאה השלילית.
היא כזאת קסומה ומתוקה ויפה שאין לתאר.
עכשיו, כשהיא מתקרבת לגיל חודש, היא מתחילה למלמל ולהיות עירנית יותר שעות והגדולה שולחת לנו תמונות של המתיקות המופרזת הזאת בכל שעות היום, למרבה השמחה.

הבת והחתן, אמורים לעבור דירה בשבוע הבא ואני ממש מקווה שהכל יהיה בסדר ואוכל לנסוע אליהם לעזור להם בהכנות למעבר ובמעבר עצמו.
קניתי להם Irobot רומבה I3 שהוא יותר משוכלל וחדיש מהרובוט שיש לי ואני ממש רוצה לתת להם את זה כבר. יחד עם כל מיני מתנות שקיבלתי בשבילם ומחכות פה בבית שלי, שיעברו לבית שבו יהיה להם יותר מקום.

וחוץ מזה הזמנתי מקום במלון באילת לספטמבר, לי ולגמל, בתקווה שעד אז לא יסגרו הכל ונוכל בכלל לנסוע.
אז זהו, הגיע הזמן לדברים חיוביים.


הבת שבע האהובה בעבודה פורחת השנה ומשמחת אותי בכל בוקר מחדש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה